what can i say what can i do

jag vet inte vad jag ska skriva om de dagarna jag inte bloggat mer än att det finns fler än den vanliga anledningen "jag har varit upptagen med annat". Jag har dåligt samvete just nu, jag vet att jag varit en ganska dålig kompis, eller väldigt dålig beroende på vem man frågar, men jag håller med, menlös som många kan tycka att jag är i de fallet, men jag vet att jag har gjort fel och att bara ett förlåt kanske inte hjälper alla gånger, speciellt inte denna..
Idag är det i alla fall fredag, känns ganska skönt! I kväll ska jag, Ellan och Matilda in på pride tro't eller ej! Vi har en tävling, flest ragg vinner och jag säger då de.. I kväll får ni håller er i kjolen flickor små, lina is on fire!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0