summer's almost over

Det känns sjukt, det känns som att jag inte gjort någonting i sommar, jag har inte ens en solbränna längre! Fast trots en slags besvikelse så har jag haft en ganska bra sommar måste jag nog erkänna "det blir en sommar i sverige igen" kan man nog säga.
* jag har varit en helg i göteborg
* jag har varit 4 dagar på gotland
* jag har badat i 3 olika pooler
* jag har badat i sjö en gång
* jag har haft ett otroligt stort alkohol intag
* jag har rökt alldeles för mycket
* jag har inte tränat ett dugg
* jag har varit på en festival
* jag har varit på where's the party
* jag har varit fylle taxi med min cykel
* jag har varit hundvakt i nästan2 veckor
* jag har träffat försöks djur på KI
* jag har varit arbetslös
* jag har haft 2 sommar crusher
* jag har träffat nya och underbara människor
* jag har lyckats skaffa ett nytt heltids jobb
jo, jag har nog lyckats ådstakomma en hel del i sommar endå, man får nöja sig med det helt enkelt. Även om jag känner att jag missat så mycket, eller rättare sagt varit begränsad. Det har varit en lite små deppig eller ja, ganska deppig sommar för min del, men nästa sommar, big no no, då ska jag må bra i både kropp pch själ!
Nästa helg är det den sista "sommar helgen" den ska avnjutas varje sekund! Jag kommer sakna att gå barbent och barfota samtidigt som jag lite smått längtar efter ett par snygga jeans leggings, en snygg höst jacka, kängor och en stor halsduk.
Nästa helg har en riktigt bra utgångs punkt, om jag får gå tidigare från jobbet det vill säga. På fredagen är det kryssning med alla brudar på pappas sida av släkten, dvs jag, empa, elin, mamma, marie, kicki och farmor, det låter udda, men det kommer bli galet urspårat om jag känner mig själv och min släkt rätt. Direkt när vi gått i land igen i Stockholm på lördagen är det konsert, det är "stockholm all stars" med ellan på skeppsholmen där hoffmaestro spelar och efter det, efterfest med mina älsklings brudar (förhoppningsvis på berns).. jag LÄNGTAR redan tills nästa helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0