söndags fix och trix

Igår var det stora mission:et - ny mobil!
Så på morgonen spärrade vi min gamla och beställde ett nytt kontantkort - halv dumt gort. Efter att min syrra kommit hem från sin pojkvän (kom hem från turkiet i lördags natt) åkte Elin, jag, mamma och firran till Port 73 för att köpa mig en ny mobil jag hittat på nätet.. Vilka prisskillnader!

Hur som helst fick jag mig en ny mobil, en HTC desire S om jag inte är helt ute och cyklar! Är riktigt nöjd med den, det är bara ett litet problem.. Den går inte att ringa på! Mitt abonnemang skulle ta 24 timmar att starta upp vilket jag tycker är hel konstigt, men, jag ska äntligen gå att få tag i. Hur som, mitt nya nummer är 07359504000, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-08 @ 08:58:35
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0