snart blir det stora förändringar

Jag har haft båda mina hästar på samma stall och ridit på samma ställe innan dess. Idag fattade jag ett av de jobbigaste besluten jag gjort i år. Jag sa upp min stallplats på stall lilla ekbacken. Jag sa tyvärr upp de av ekonomiska skäl, har egentligen ingen större lust att flytta, men om jag ska kunna spendera mina pengar på annat än hästen så måste jag byta stallplats, över 1500:- i månaden är inte helt fel.. Gud vad jag försvarar mig, men det är så det är.
Om 2 månader flyttar jag och Firren till ett stall jag ridit i när jag var yngre, rättare sagt för 7 år sedan som ligger 2 km längre bort än lilla ekbacken. Ingen längre flytt men det känns ändå. Hoppade med Ellan idag 80cm blev de, var ett bar tag sen. Har en hel del att ta tag i innan flytten och 2 månader kommer gå otroligt fort. Galet, idag var en "stor dag" .. jösses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0