shoulda, woulda, coulda

jag velar, hela mitt huvud velar. Jag vet inte vart jag ska ta vägen när det kommer till sådanahär saker. Jag är en oseriös människa, jag kan inte vara i seriösa saker, jag vill ha kärlek men vet inte vad kärlek är längre, jag vet inte om det är kemiska saker som gör att man blir kåt och konstig, om dte är något som känns ok eller om det är något som ska kunna få hela världen att gå under, jag vet helt enkelt inte.. det stör mig..
Jag vet inte vem jag ska/kan prata med, jag vet inte vilka beslut som är rätt och fel. Jag känner mig som ett barn som ska ta första cykelturen utan stödhjul, ivägsläppt helt utan livlinor redo att krascha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0