onsdag var det ja!

En sysslolös dag på jobbet kan man nog säga, men, jag har haft kul, eller trevligt, det kan jag inte säga emot. Är dock lite nervös, i morgon är min första dag själv på min avdelning, redan efter bara 3 dagar, man kan nästan säga 2 eftersom jag inte gjorde något på min avdelning idag och det är så skrämmande! Har lite lätt ångest måste jag nog erkänna, men jag ska sova idag, det ska jag!
Mamma hämtade oss från jobbet idag, lättnad! Helt underbart! Jag han hem och ner till stallet och på det umgås utanför jobbet med firran en hel timme och göra ett helt okej teoriprov med 55/70 rätt, sug på den ni! Tömkörde firren idag också, min duktiga häst och cyklat 2,5 km x 2 med världens träningsvärk, ja det är väl så det ska vara, mina ben är döda.. Men, jag klagar inte, hade dock varit lite skönare om jag haft den träningsvärken i magen istället, jajja, jag ska nog börja med min situps och rygglyft nästa vecka igen, denna vecka blir lite slacker/ "vänja sig vid att jobba igen" vecka helt enkelt.
Vet inte hur de blir efter jobbet i morgon, oavsett ska min häst bli stående i morgon, idag var han lagom trött på mig kan jag ju säga, snutte. Jajja. Nu ska jag börja bege mig emot min säng, vore ju skönt om man faktiskt kunde byta ut mina nätter på soffan mot en natt i sängen, min rygg skulle må!
Sova var det ja .. haha, sov gott kära readers!
ps. wish me luck imrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0