none sleeping hours

Efter Jasse kom över på lunch igår gick vi en halv lång promenix med Petrus innan hon drog hem och jag drog till stallet. Efter det lämnade jag petrus hos henne och så åkte vi med mamma till ica, spanade söta killar och köpte glass och vattenmelon till kvällen, Firran kom över och vi hade disney kväll. Jo, man måste få vara en mega bebis ibland!
Det varade inte så länge, när de andra somnat låg jag och hostade.. 00:30 gav jag upp och mamma hämtade mig and le dog. 05:30 i morse kunde jag somna, då hade jag druckit 1 liter vatten, tagit två olika hostmediciner och hostat mig svettig sittandes i en fotölj. Jag vaknade 10:00, och då var det igång igen. Jag HATAR hosta! I morgon är det jag som går till läkaren igen!
Så idag har jag hämtat täcken i stallet, tagit kaffe paus med Camilla och Ellan, handlat grejjer på stav och tvättat hästtäcken för hand, känner mig otroligt duktig men tanke på att det låter som att jag ska hosta upp en elefant så fort jag gjort någonting.
Så nu ska jag duscha och göra en hår inpacking, efter det ska jag slänga mig på soffan en stund och försöka somna till filmen fighter eller "princess and the frog" innan jag ska plugga lite teori och fräscha till mig. Eller fräscha och fräscha, ska prova mina nya (ganska fula) clown rid byxor jag fick av mamma och åka och kolla på ny stall plats innan jag beger mig av till Ellan för ridning och evt. lång promenix med hundarna. Vi lär höras innan. Ciao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0