lördag natt på linas baksida

Så kan man lättast ge en beskrivning på igår kväll. Jag kom hem runt 2 på dagen, då bar det av mot Sassa och hamburger meny till frulle med Firran (för de som inte följer facebook uppdateringar.. haha) det var riktigt gott. Där träffade vi också Lisa, sassa verkar bli the place to be now a days.
Efter det åkte cyklade vi hem till henne en stund innan jag bar mig av till stallet för ute ritt med Ellan, riktigt mysigt minus alla äckliga flugsvärmar måste jag säga. Sen åkte vi och köpte pizza innan vi åkte hem till mig för film och svullkväll. Ellan var död och åkte hem ganska tidigt, runt 21 kom Firran över med påfyllning! Då tog vi oss även en smutt rosé med avslagen fanta, där av smutten..
Så gick vi en 4 km promenad med petrus på kvällen, längden på den beror pinsamt nog bara på att vi ville ha mer pepsi max och att den fanns hos Firran. Man ska ju inte rör på sig i onödan, eller? Sedan somnade vi på varsin soffa hos mig igen till Sweeney Todd som båda egentligen ville se helheten på. Jaja, det var en trevlig kväll helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0