johan och nyströms

idag var det min första dag på jobbet! Sov hos Firran igår och laddade med John Tucker must die! En perfekt uppladdning tycker jag! Hade tur och fick skjuts av mamma i morse och kommer få i morgon också (jag ska övningsköra). Jag är både taggad och otaggad, otaggad för att jag är trött och att resvägen är förjävlig, men jobbetvär underbart! Det är så soft på något sätt och alla är trevliga, det är inte ett stort företag och inte så många anställda, men alla som är de är trevliga. Jag har ju bara varit där en dag, men jag tror att jag verkligen kommer trivas. Är inte helt fel att ha "storebrors figur" som chef heller.
Dock måste jag erkänna att jag saknar av mina kollegor på Carlsberg som fan, de har en egen plats i mitt hjärta, helt klart. Har redan en plan för några av dem! coffee suprice! Man får inte vara dum!
Nu ska jag snart se 300 med mamma och pappa, har redan sett favorit delen ur "bröllop och jäkelskap" jag fattar inte varför, men jag ÄLSKAR det haha. Jävla falkenbergare! Insåg när jag kollade att jag bodde mitt emot scen fast på andra sidan sjön, ganska roligt!
I morgon: ska jag eventuellt träffa M och prata lite allvar eller vad man ska kalla det, om inte det blir av ska jag ägna det som blir kvar av dagen åt körkortsteori och gå en promenad. sov gott lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0