it's the weather i can tell

hej mina gryn!
Är otroligt ledsen att min uppdatering har varit sorgligt dålig, det beror faktiskt denna gång inte på mig utan på att åskovädret (hette den urban?) slog ner lite här och var i min lilla hemstad och har slagit ut mitt bredband hemma och (jo detta är mitt fel) jag har varit för oteknisk för att hitta en blogg app på min mobil! Så förlåt och ni, jag ska bättra mig!

Nu sitter jag på mammas jobb dator och ska plugga körkortsteori (får egentligen inte göra det här) men gör ett kortare undantag/uppbehåll. Efter det ska jag till stallet och rida med Ellan, hem till Firran och sedan är jag hemma igen och uppdaterar er om allt (det mesta är helt ointressant) som hänt i veckan och hur jag ska spendera mina sista 3 lediga dagar! Ut i solen ni som kan så hörs vi ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0