it's just moments like this

Datorer, jobb och fritidsintressen går helt klart inte ihop för mig, en sådan där ipad skulle inte sitta helt fel då och då! Jag var duktig igår morse, minsann! Jag gick upp med mor min, enrask prommenad blev det innan frukost 6 på morgonen, beat that säger jag bara!

Efter jobbet igår åkte jag direkt hem till M som stod och lagade hamburgare, han är bra i köket den där haha! Efter det gick vi en prommenad längs vattnet på ungfär 6 km tyckte jag han sa och var hemma lagom till true talent och fångarna på fortet. Vi kollade också på en sådan där värdelös "monster i vatten film" som gick på tv innan vi skulle sova, värdelös var den, men, man fick något att skratta åt i efterhand.

Idag var det e låg dag på jobbet, alldeles för lång och min rygg gör vansnnigt ont, dags att börja träna tjejen helt klart! Denna onsdag har (minus starten på dagen) med andra ord inte varit min dag någonstans, inte ens på hästfronten.. Ja vad säger man, alla behöver vi sådanna dagar, eller? 2,5 kms halv rask prommenad efter jobbet med firran och roffe fick jag i allafall till.. Dock tröst åt jag 100g marabou innan middagen - socker kick kan man säga! Men, jag håller igång mina prommenader i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0