helvetes j*vla förkylning

Är så trött på mitt immunförsvar just nu att jag skulle kunna skjuta det. Är fortfarande sjuk, har fortfarande lock för öronen, det är över en vecka nu och det ända jag får från doktorn är, det är nog virus, blir du inte bättre inom en vecka kan du komma tillbaka och ta nya prover.. Så jag ska gå med det här en vecka till?! Good damn it!
Nu är det ju ja, måndag igen. Igår kom jag hem ganska sent, så efter lunch kom ellan upp med bim och gjorde mig sällskap i solen (den lilla stunden vampyren orkar ligga i solen) sen var de dags att dra sig ner till firran och mimmi för att sedan åka vidare till stallet och där efter till firran igen, kolla på film och träffa även jasse och reda ut saker och ting. Ibland hatar jag mig själv för att jag alltid tycks vilja ställa till det undermedvetet.. Men dte verkar lösa sig denna gång.
10:15 ska jag köra dubbellektion med bilskolan, inte så taggad måste jag säga, men det är bara att kötta så mamma och pappa håller käften (jo, det är verkligen så det känns) och åka hem och sova sen innan man tar tag i resten av dagen, vilket liv, det kan inte ens kallas semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0