barnaskri och jäkelskap

så var det måndag igen och jag har äntligen fått igång en halvt fungerande dator, man blir ju lite lätt stolt...
På jobbet har jag  haft otroligt roligt! Jag och Firran har plankat och skrattat att jag har ont i halsen haha.

Jag är otroligt trött idag, direkt efter jobbet bar det av till banken och sedan till stallet för att tvätta min lille totto och sedan em och plugga teori. Jag kjänner mig så dålig, ur form. Jag hatar att jag inte gymmar längre, att jag saknar kondition, ambition och motivation!

Så det är bestämt, i morgon ska jag (innan frulle och jobb) ut och gå med mamma. Jag ska banne mig tvinga upp mig själv! Efter jobbet ska jag troligen rida om jag inte ska träffa M, vilket som vanligt är irriterande osäkert. Blir de rida blir de också  plugga körkort och jämnföra gympriser. Det är dags helt enkelt, jag ska komma i min gamla gym form! Ungefär 10 kg ska bort, jag kan vara helt nöjd efter 13, det kan jag lova! Ska se om jag nästa vecka även kan försöka mig på GI rivstart, vem vet kära barn, vem vet?

Nu ska jag kolla vilken tid jag och mamma ska upp i morgon och ta en sig innan jag somnar framför trassel i min säng. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0