bara spotta på mina sår

måndagens jobb är avklarat. Gjort ett körkortsprov har jag också. Skulle precis göra ett till men nu är det dags att packa ihop och dra sig, det bär av till M som sagt.. pajsare.
Denna dag har inte varit min dag, har otroligt ont i nacken i vissa lägen, har varit trött och seg på jobbet och fick redan på morgonen att min moster fått en propp i hjärnan.. Ja, vad säger man? Jag vet inte vad jag ska säga.. Just nu vill jag bara lyssna på en låt tills jag kan den utan till, ta på mig en stor stickad tröjja, gå och gå längs ängarna i stav och ställa mig och skrika tills någon kommer och håller om mig. Hårt.
I morgon ska jag bara göra tre saker efter jobbet
* mysa och rida barbaka på min älskade häst som jag saknar som satan
* plugga körkortsteori
* gå ut och gå av mig allt jag känner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0