and then it's up

i morgon blir det ingen prommenad innan jobbet, mer än 800 meter/1 km till jobbet från busshållsplatsen. Ja ska sova ut så jag orkar med dagen, imorgon är jag solo = rock torsdag.. Precis vad jag behöver, lyssna på djupa texter och tänka (det jag inte borde just nu).. fan vad jag ställer till det för mig själv..

Efter jobbet åker jag direkt ill stallet, kommer bli en snabb visit även där om allt går som det ska. Ska efter dte hem och packa och plugga körkortsteori. Direkt efter jobbet på fredag bär det av på kryssing med tjejerna i släkten och efter det direkt på konsert, så ska slänga in ett inlägg i morgon om jag hinner.

så.. planering:
torsdag: jobb 8-17, prommenad 4 km, stallet, prommenad (2,5 km)hem (?) packa, plugga teori om jag hinner
fredag: jobb 8-16, kryssning och paaaaaarty!
lördag: båt i land någon gång, hoffmaestro & Timbuktu på skeppsholmen, efterfest med tjejerna
söndag: vakna från baksmällan, prommenad (2,5 km), stallet, träffa M (?),plugga körkortsteori

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0