1 augusti 2011

vi var duktiga igår jag och petrus, det var inte länge vi låg med olja och pressade i solen, just nu känner jag bara - tur det! Vi gick till stav och tillbaka för att handla saker till firren, longergjord och fina benskydd blev det, en cola light som belöning också för den delen.
Efter det var vi hemma en stund, fräschade till oss helt i onödan, eller mer jag, Petrus ska få sig ett bad idag har jag bestämt! Sedan cyklade vi ner till stallet så jag kunde pröva mina nya saker, och gissa om Firren blev snygg, mummah vilken häst jag har!
Sedan när allt i stallet var klart cyklade vi hem till Jasse. Hade lite snack om saker och ting som hänt och blev eniga om ett och annat, no hard feelings så att säga i alla fall, det känns bra. Senare kom Firran, då blev det asti, lite host medicin för mig och Jasse vid sidan av, Lotta på liseberg, naturgodis och.. smekmånaden! En riktigt mysig / rolig kväll! Så runt 00:00 tiden kom mamma och plockade upp mig och "pettan" som jag kallar honom, min lilla mys kompis, kommer känns så konstigt att inte vara hundvakt, han är ju med mig överallt. Sedan blev det ligga och hosta järnet tills jag somna.. idag är jag vampyr! (inget ligga i solen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0