yes, i did smoke 2 cigaretts

fan vad arg jag var, jag fixade det inte. Jag blev kuggad. På att jag höll för kort avstånd bakom en lastbil på en påfart till motorväg (jag är förfan van vid att köra essingeleden i rusningstrafik.. vad fan är avstånd?!?) jag körde i södertälje som jag kört i en gång, EN GÅNG och hade till på köpet en kille som höll på att utbilda sig så han i sin tur hade sin lärare med sig, ja, han var ju söt iaf.. Men turen var allt annat än på min sida.. Så nu, idag ska jag bryta ihop och sen ska jag gå vidare. Helvete vad typikst det var, även om jag hade det på kän redan från gårdagens körlektion. Det har varit för mycket den här veckan, helt för mycket.. Så jag har faktiskt gjort det, jag rökte 2 cigg efter körningen.. Det var inte gott men det kändes bra för stunden och det hindrade mig från att storböla offentligt så - den dosen cancer var 100 % värd! Men nu var det bra, no more smoki time for me! (har sagt till mig själv att så länge jag kan hålla mig borta från vardagrsrökning och feströkning så skiter jag faktikst i det, ibland behövs det och i mitt fall känner jag att det är bättre att jag gör så än att jag smäller i mig 3 chockladkakor..)

Så, jag erkände det och jag har inga planer på att börja röka igen och fick 2 motvilliga cigg av mor min så, jag har inte ens köpt ett paket. Ni ser, det är lugnt (jag försöker intala mig själv att detta faktiskt var okej, det märks va?) Så nu tar jag till med ännu ett begrepp från falkenberg & götet, nu taggar vi om, på't igen (stockholm) och gör om, gör rätt (göteborg)! Så, nu vet jag felen, i eftermiddag bokar vi ny tid, börjar plugget igen nästa vecka och.. kör skiten ur allt vad körkortsprov & uppkörning heter! FRAM MED SITT JÄVLA ANAMA KVINNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0