utmaning

har precis lyckats få halsbränna.. mumma, vad jag hatar det! Det verkligen bränner ner i hela bröstet, nästan så att det gör ont i hjärtat? Jag vet inte wierd är det och det är inte skönt. Hur som i morghon ska jag utmana mig själv! Jag ska på morgonen (eller när jag vaknar om det inte är minus grader och regn) ta ut min crosstrainer och köra mitt första utomhus pass! Varför? - för att jag tror jag har börjat få fel på andningen då jag blir anfodd av att göra mindre ansträngningar utomhus, jag vet, det låter sjukt men, jag ska pröva! Och för att slippa väcka mamma och pappa när jag tränar på moronen. , morgondagens utmaning, crosstraining outside!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0