" sneeeel hest "

Jag säger bara fy och helvete åt vind, strömavbrott, sl och rusk!
Dock har jag världens underbaraste häst som väntar på mig om dagarna som tur är. Kände att han inte har varit med i min blogg nu på ett tag och om det är någonstans han bör nämnas är det här, för han är den mest tidskrävande varelsen i mitt liv just nu.
Han tapade en sko i förra veckan och fick stå enda till i måndags då jag longerade riiiktigt länge innan jag hoppade upp. Han har ju sina idéer den där.. plutt!
Bara för att jag varit sjuk betyder det faktiskt inte att jag inte ridit, åh nej, tvärtom! Vi har hoppat för första gången! Dock ett pinsamt 20-35 cm hinder (om man kan kalla det hinder) men ändå! Han var jätte duktig när han fattade att han faktiskt skulle lyfta på benen över hindret haha. Tusse <3
Och alla dagar denna vecka har vi tränat galopp och det går bara bättre och bättre, vi älskar dock att galoppera i fel galopp och byta varv och fortfarande galoppera i fel galopp. Jag kan nog inte beskriva hur jävla kul jag har när jag rider, det går bara framåt och det är alltid något att kämpa med. Dags att böra ta lektioner, går så jävla bra nu! Ska kolla med Ellan om vi ska hoppa på lördag också, är sjukt taggad! Och på söndag ska patricia följa med till stallet och pröva rida, ska bli kul att se! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0