pappa betalar

Igår kväll blev det ett glas vin innan hoppningen, fan vad dte gjorde susen för självförtroendet. Firren fick spel, han tyckte dte var riktigt roligt med en taggad mamma och blev ännu mer på g när han såg att hindrern åkte fram! Jag tror vi hoppade 60 igår, lite mer kanske i både trav och galopp utan några som helst problem! Han vägrade inte en enda gång och stegrade bara en gång, men  "en gång är ingen gång" och shit vad bra det gick!
Och pappa så jag älskar honom, inte nog med att han kommer med ett påskägg med godis, nu har han fått för sig att han ska köpa mina älskade ridstövlar som jag så länge kollat in! Så i morgon ska det fotas, vi ska vara ett riktigt snyggt ekipage! Tuuuusen tack älskade pappa!! <3 (klicka för större bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0