packat/d & klar!

jävlar i min lilla låda! Har haft en toppen dag från början till slut minus min sjukt jobbiga huvudvärk, jaja, och min beräkning med att alkohol skulle göra dte hela bättre ja.. snedsteg tar vi väl alla? Eller? haha, suck på mig! En riktig toppen kväll med mycket musik, framtidsplaner och skratt så det står härliga till!
* Det går att äta grillad vattenmelon
* det är bra att ha konsertbiljetten en dag innan man ska på den
* det är inte bra att blanda vin, cider, irish coffee och rosé
* en roadtrip är inplanerad och spellistan är klar!
som sagt som slutade tidigt, ganska skönt nu känner jag!Nu är nästan allt nedpackat och jag ska börja "strippa av mig paltorna" och röra mig emot min älskade säng! Det blir en tidig dag i morgon som kommer sluta sinnessjukt sent känner jag nu, men ack den som klagar, jag har semeeester.. känns det som! Klockan är ställd, 05:30 är jag uppe i morgon, på min cross innan avfärden, mitt psyke är benhårt.. helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0