nytt rekord

jag har jävligt svårt från att hålla mig ifrån den där crossen. Bortsett från förra helgen när jag var ritktigt dålig. Igår körde jag 2 st separata 30 mins pass för jag tänkta att jag skulle skita i det idag, men icke.. Istället slängde jag i mig 2 kycklingklubbor en halv slaffsbulle och hoppade på crossen.. i 45 minuter!! Nytt rekord! Är riktigt nöjd med mig själv och funderar starkt på att köra ett sådant till plus lite core i morgon om planerna inte blir som de ska!
Dock har dieten gått otroligt dåligt som ni kanske förstår på vad jag stoppade i mig innan passet men, det kommer bli skärpning. Jag ska lägga om den till något jag faktiskt kan klara av och unna mig lagom, för man ska unna sig, det måste man och jag ska fortsätta träna som en gris, det är inte långt kvar till sommaren och kan jag inte gå ner i vikt kan jag banne mig bygga muskler som jag kan försöka framhäva, eller hur?

Mer om diet skiten i morgon, just nu är jag bara så sjukt nöjd med att jag pallade 45 minuter, inte är förkyld än, dricker vatten som en gnu och börjar varva ner och troligen ligger i min varma goa säng innan 22:30, awesomeness! jag är svin taggad inför nästa pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0