när gymmarna festar..

satan i gatan vad kul jag hade igår, lite tjaffs, men det är sånt man får ta! Det var Mango bar, där jag hade min egna skiva för snart ett år sedan. På vägen in hookade vi med Kim & Nellie, det var jag, Firran och Bella och där inne firade vi egentligen alla men mest Skurta och Hence, mina gamla gym kompanjoner. Det var vin och cider påvägen in, 3 tequila shots på krogen, en cider och en bira.. en förjävla bra blandning!

Vid 2 tiden begav vi oss hemåt, eller vad var klockan? Det kommer jag inte ihåg men, jag fick mig i alla fall en inbakad pizza från seven eleven nästan helt för mig själv, man försökte ju vara givmild, 3 timmars sömn och nu - en förjävla baksmälla!

Nu är jag på jobbet, laddar med kaffe, en macka och försöker planera ihop resten av veckan, planeringen kommer inom kort! .. jag börjar bli förgammal för sånt här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0