måndags ridning

idag låg de bommar på volten, vi som egentligen bara skulle mjuka upp oss lite men, vi kund einte hålla oss. Så vi fick fokusera på att koncentrera oss hela vägen (framförallt jag) på bommarna som låg i båda galopp och trav vilkert var riktigt kul och Firren blev trött väldigt fort, vi tränade också på att galoppera på volterna (som han inte kunnat förens nu) och sådant smått och gått. Jag måste verkligen få till min ytterhand för den sabbar så mycket i ridningen, när den är med sitter allt som det ska och firren får det stödet han behöver, vi är stela som kärringar båda två men.. Ska firren få massage ska jag fan unna mig det jag med, snart! Efter passet var min tuss jätte trött, så i morgon blir det bara mjukgörande och skänkelvikning vi ska träna på, vi ska lägga till några strech övningar också. Är otroligrt nöjd när det kommer till ridningen just nu, åhh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0