lots off .. fun?

Jag vet inte vad jag ska säga mer än att ska man unna sig - då ska man fan förbränna dte också! Vilket jag hoppats att jag gjort! Innan frullen idag var det 30 min på crossen, blev självklart ett lugnt pass eftersom det var på morgonen. Till lunch blev det yoggis nya crunchyyoghurt, ett vitt bröd och en banan. (jag hade egntligen inte tänkt att äta lunch men .. ja, ibland kan man inte hålla sig, eller?) Några timmar efter dte kom Karlsson med en 88:an (glass) som jag inte kunde säga nej till! Efter jobbet bar dte direkt av till stallet och rida!
Efter det så blev det först 2 st delicatobollar (som mamma hade köpt hem) och middag som bestod av pasta med kött och svampsås. Jo jag har ångest - varför i helvete skulle jag äta de där jävla delicatobollarna? De är så sjukt goda.. Så, jag körde 30 minuter på crossen igen! Så, idag blev det 2st 30 minuters pass! Ganska bra ändå, hoppas jag lyckats förbränna allt, åt ju 2 skivor vattenmelon, youghurt med crunchy & havregrym och en macka till frukost... Jajja, jag får väl köra ett extra hårt pass i morgon e.m! Och i morgon kväll blir dte ingen jävla alkohol.. jag hatar precis innan den där härliga veckan i månaden är på g! Jag äter allt, när som helst och hur som helst, dte är sjukt! uscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0