friday, i'm in love

körde på bilskolan imorse och kom nästan precis till jobbet, går bara bättre och bättre och det vore väl fan om jag kanske skulle klara de där jävla proven! Körningen gick med andra ord riktigt bra! Och på det fick jag precis veta att.. jag har fått lägenhet i stan! 1 månad!! Jag är så glad!!! Ska bli så kul att pröva på att flyutta hemifrån och en månad är perfekt! Så, på medis kommer jag bo från sista maj! How awesome - jäävligt awesome!

Efter jobbet ska jag direkt till stallet och rida med Ellan & Irre i solen, grilla med familjen, plugga, äta vattenmelon och träna! Beställde otroligt fina kläder igår också åååh!!!  Jag tror inte min dag kan bli mycket bättre, fy fan vilket lyckorus som sprider sig i mig nu! wooohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0