did you know ?

  • jag är sjukt höjdrädd
  • jag har bara varit riktigt kär 2 gånger i mitt liv
  • jag har 5 tatueringar och gjort en på 2 sittningar
  • bandet som fick mig börja lyssna på hårdrock var evanescence
  • jag har varit super emo när jag var 12-14 år
  • jag tycker mega fox är glödhet
  • jag hatar skrik rosa färger
  • jag är mörkblond egentligen (ganska ljus)
  • jag är en riktig musik nörd
  • många tror att jag är spansk
  • jag hatar att ha fel & att förlora
  • jag älskar chocklad, vattenmelon, mineralvatten, ouzo och öl
  • jag är väldigt självkritisk
  • jag färgar håret lika ofta som vissa byter kläder - bokstavligen talat
  • jag älskar att shoppa solbrillor och skor
  • jag vill bli bartender & personlig tränare
  • jag har haft mildare anorexi när var yngre
  • jag är 15 % estländsk
  • en av mina största drömmar är att öppna en egen nattklubb
  • jag är extremt fixerad i ögonbryn
  • jag vill flytta till göteborg
  • jag vill bo utomlands en tid och jobba utomlands
  • jag är otroligt svag för killar med självförtroende, humor och tatueringar
  • jag är otroligt utseende fixerad - dock bra på att dölja det
  • jag är svag för söder dialekter
  • jag ser polstjärnan som min lilla (toppe) älskling i himlen
  • jag vill göra bröstförminskning (nej mina bröst är äkta)
  • jag har en mega crush på Brolle Jr & Peter Jihde
well haha, now you know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0