another day in sickness

nu satsar jag på att bli frisk till torsdag, helt klart. Jag är en såndär jobbig jävel som inte klarar av att vara sjuk! Jag klarar verkligen inte av det, jag bokstavligen talat kryper på väggarna när jag ska vara hemma dag ut och dag in och inte göra någonting.
Jag var lite piggare idag, slemmig men piggare trodde jag, så blev jag magsjuk på kvällen när jag insett att jag faktiskt ätit ganska bra idag. Tror (när jag ändå ska köra min "medicin" te & honung) att jag ska ta mig en macka för att testa det hela. Det enda bra med att vara sjuk är att jag kan lägga ner lite extra tid på körkortet - plugget som jag älskar!
Nu ska jag kolla på film, göra te, macka och mysa med syster. see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0