08:10 i morgon.. pirr!

jag känner egentligen att jag nästan skiter i om jag klarar uppkörningen i morgon eller inte, jag tar dte hela som en vanligt jävla lektion och ser vad som händer och vad jag kan bättre min på med tanka på hur teorin gick, hur mycket jag haft i huvudet den här veckan och hur mycket som har fått mig att inte kunna fokusera och ser hur det går för att lugna ner mig lite. Går det inte, då laddar vi om, bokar ny tid i morgon kväll och gör om skiten. Mer än så är det inte? Varför denna jävla prestationsångest lina? jämnt! Suck..
Så, nu ska jag sova och försöka göra så bra ifrån mig som möjligt i morgon och fokusera på morgondagens mål - klara körningen! Vi hörs när jag är på jobbet igen, då går jag igenom hur det gick, morgondagens planer, ect, ni fattar grejjen.. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0