söndag!

Efter 4 timmars värdelös sömn bar det av mot mälarhöjdens rs och hopptävling! Ellan & Catrin från stallet tävlade och gjorde faktiskt bra ifrån sig! Var jätte roligt att kolla, fick in några fina bilder aswell, som inte kommer upp idag men till veckan!
Efter det var det direkt till stallet och hoppa upp på en trött toppis efter gårdagen, en timme senare hämtade mamma upp mig och det bar av en snabbis till handen för att shoppa åt henne, lina är en snel tjej ibland. Efter det åkte vi straight home och sen kom Rille över för att fixa min dator och umgås, var ruggit länge sen sist. Hade sjukt kul, som alltid. Rille rille rille, jag skulle utan tvekan kunna bli kär i min bästaste manfriend, han är helt underbar!
Nu ska jag bädda ner mig i min säng, lyssna till mamma mia som går på tv och sova innan min huvudvärk tar livet av mig! Spännande. puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0