sjukskriven

Det blev en kort onsdag för mig idag. Hade mitt första läkarbesök 11:40 på hemmaplan, vilket kort sagt ledde till nästa läkarbesök a.k.a röntgen. Har som sagt varit förkyld länge (var sjuk hela förra veckan) och har ständig huvudvärk och det ständiga problemet att andas med näsan. Så gick och kollade det idag.
Jag vet att jag har polyper och halsmandlar som småningom ska opereras bort. Väntar fortfarande från svar på sofia hemmet. Hoppas på att det ska bli snart. Hur som helst ledde det första läkarbesöket till en veckas sjukskrivning och ordinerad vila vilket jag verkligen kan behöva. Så det kommer bli en fortsatt lugn och jobbfri resten av veckan samt medicin och nässpray med kortison. Har sjukt dåligt samvete, vet inte varför men japp. That's the way it is.
Så om en stund efter middagen ska jag ner och pussa på min älskling och ta en lite sväng runt kvarteret. Bara mysa helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0