modell 2009

Haha kunde man inte tro va? 2009 var så mitt år haha! Eller inte någonstans skulle jag nog säga, jävlar vilket år av kaos det var! hösten 2008- våren 2009 måste nog vara den perioden i mitt liv som innehöll mest kaos. Utan tvekan! Då kunde vi snacka koas. Hur som helst. 2009 behövde min älskade vän Emil en model och jag ställde upp i studio, bilderna blev (nu när jag kollar i efterhand) riktigt bra! Du är duktig mitt hjärta! Jag blev också sminkad av marykay med Bella en dag, och fotade på stan det blev vi. Tänkte slänga upp 2 av bilderna, för skojs skull! Klicka på emils namn och gå in på hans portfolio! You will love it!!



Kommentarer
Postat av: Inés

NU FICK JAG EN STRÅLANDE IDÉ! Du har ju en systemkamera eller hur? Vi borde fixa dig nån dag och ha en liten photoshoot - så vi kan få heta bilder till att designa din blogg med!!! :D <3

2010-09-10 @ 09:44:28
URL: http://misscherif.blogg,se
Postat av: lina

Inés mitt hjärta, du ÄR ETT GENI!!!!

Yes det har jag! Du får gärna ställa in alla inställningar på den för jag fattar ingenting av den!! guud vad kul det skulle vara!! <3

2010-09-10 @ 09:50:15
URL: http://linabrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0