knäpp info

Du heter:
Lina Brundin
Smeknamn:
Linau, fjunis,
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Be mine - Erik Hassle & Ellie Goulding
Beroende av:
cola light / mineralvatten, cigg
Vad tror folk om dig?
Att jag är blåst
Stämmer det?
Nej men jag kanske tänker före jag svarar ibland
Vad får du oftast komplimanger för?
Mina ögon.
Brukar du skratta för dig själv?
otroligt ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Aha. då ska den verkligen inte vara slö :-O
Var bor du?
I haninge
Trivs du där?
på sommaren, inte på vintern
Hur svarar du i mobilen:
hallå / tjena snygging
Vem ringde du senast?:
min doktor
Antal timmar sömn inatt:
6 timmar
Hur känner du dig nu:
trött och svullen
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart eller vitt
Vad saknar du:
min resa till rhodos i sommras
Favorit dryck på morgonen:
vatten eller kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig:
när jag jobbar 22:30 annars vet man aldrig
Är du blyg?:
inte direkt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
ja, man kan ju alltid hoppas
Är du nöjd med ditt liv:
ja då, men man kan alltid göra det bättre.
Vad är det värsta du vet?:
lögner och svek
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Helt underbara.
Vad är det finaste du fått?:
Min häst
En speciell dag du minns:
dagen då jag tog studenten
Vill du ha barn:
Nej, adoptera in that case
Är du musikalisk?:
jag skulle dö utan musik
Vad dricker du helst när du är törstig:
cola light eller vatten
Biter du på naglarna:
Nej det är bland de äckligaste som finns, men jag river.
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Är det nåt du absolut inte äter: lever och blomkol
Vad sa du senast: Elin, jag går och tar en cigg!
Om du var tvungen att leva i en annan tid: 80-talet
Sommarplaner: alanya-ayia napa-rhodos, gotland
Fisk eller badkruka: Fisk!
Hur många kuddar sover du med: 2
er;">Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: slösare
Bästa film: Twilight filmerna, save the last dance, amarican pie filmerna
Tror på liv på andra planeter: nej
Kommer du ihåg din första kärlek: självklart
Älskar du henne/honom fortfarande: nej det var daggs
Tror du på mirakel: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag? jag tror på misstag i kärleken
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Noll
Är du kittlig: inte ett dugg, faktiskt
Största svaghet: är galen killar
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? o övervinnerlig
Tänker du någonsin tatuera dig? jag har redan 4 så det räcker nu, en text + skorpion mellan skulderbladen, en mikrofon på handleden, ett hjärta med ett snöre på hälsenan och mitt namn + en fjäril höften.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) Väldigt stökigt men jag ska städa.. snart!
Skulle du någonsin hoppa bungy-jump? aldrig, efter 20 shots in that case
Vilken hand håller du gaffeln i ? jag vet faktiskt inte, beror på vad jag äter.
Gillar du att sjunga? Jag älskar att sjunga.
Anser du att du är stark? Ganska
Vad gör du om du får hicka? skrattar åt
Använder du knark? räknas cigaretter?
Kaffe, te eller inget? Kaffe och Te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0