jag är en riktig bitterfitta..

jag är så otroligt besviken på mig själv. Jag kör gi tenhårt, verkligen, men.. Så typiskt mig, tycker jag att dte går för långsamt, så smälle ri mig något och så känns det ännu värre. Som idag, på jobbet har Vera (som är tillbaka efter semestern) köpt kakor, självklart smakar jag 2 små, när jag kommer hem från stallet kor farfar så hel hjärtat och hade bakat bullar, självklart äter man en bulle för att vara snäl (jag älskar min farfar). Sen kommer pappa (som vet att jag äter gi) "vi har inget att äta.. Det får bli korv med bröd till middag". Och vad gör människan sen? Jo, hon äter 3 jävla digestive kex! Så, vad har jag stoppat i mig för skit idag? Jo:

* 3,5 dl kvarg, funlight med 3 finnkrisp
* kycklingsallad med keso, ost och farmaskinka
* 3 bullens minikorvar med axa fullkorns bröd och ketchup
* 2 äpplen
* 1 osötad bulle
* 3 digestive kex

Vem fan har en sån aptit? jag förstår verkligen inte vad det är för fel på mig? Snälla någon.. Skjut mig bara eller ge mig någon form av behärskning / själv kontroll?
Näe, nu ska jag ta min cola light, tvätta bort tandkrämen jag har i ansiktet (jo, i ansiktet!), göra någr ocha situps i min säng lägga mig i tid för en gångs skull, och i min säng på köpet! Skit nacke man har.. god natt folket, god natt!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha ja den var verkligen hur superfin som helst!<3 Va härligt att allt är bra :D de är lite sjukling med mig men annars på topp och de vore mer än sketakul att ses :D dock sticker ja på äventyr om mindre än två veckor så vi kan ju kanske försöka klämma in något innan de :D



haha lilla lina med sockersug, prova äta en liten bit MÖRK choklad, menar jag inte halva chokladkakan, utan EN ruta Lina!, när du känner att du måste ha något, antingen tycker man att de är skitäckligt å inte vill ha mer, eller jättegått (alltså då ännu bättre) det STORA Pluset är i alla fall att sötsuget försvinner typ efter 5 min å så länge bör du vell i alla fall kunna hålla dig haha! De funkar för mig :D



Sorry för värst inlägget, kanske en bra början på en bok?! :D<3

2010-09-14 @ 22:26:24
URL: http://menta.blogg.se/
Postat av: lina

haha ja bok är något för dig va? SOM OM JAG INTE PRÖVAT DET?! haha sitter med skiten just nu bara för det.. Så typiskt!



vart ska du? :D ja dte måste vi verkligen se till att klämma in!!

2010-09-15 @ 20:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0