in a minute, everything changes

vilken dag jag haft.. Vill egentligen inte ens prata om den. Den har varit förjävlig, rätt igenom. Det jag lyckats bäst med (och hela veckan) är att ligga under det kaloriintaget jag ska ha per dag. Vilket i sig är duktigt.. Är med i viktklubb.se som är en superbra hemsida! Rekommenderar den starkt till alla som vill minska i vikt.. (sånna som jag). För att jag ska minska 10kg på 11 veckor (vilket var det högsta jag fick minsta, ville minska 12kg) ska jag ha ett kaloriintag på 1609kcal/dag! Sug på den ni! sen om det fungerat än är en annan sak, men fungerar inte detta.. Då SKA jag boka ett besök hos läkare/dietist. och jag gör mina jävla situps och rygglyft varje kväll, det har börjat ge resultat under allt fett.. Bara så alla vet det!

Kommentarer
Postat av: Philippine Politics

I like this site. Keep it up!

2011-01-17 @ 14:24:20
URL: http://philippine-politics.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0