igår - nu - snar framtid

igår efter jobbet bar dte av till farsta för shoppning, efter dte en snabb tripp till stallet och sedan hem. På kvällen var festen hos syskonen Svensson, sjukt jävla kul var det! Var där med Nattis & Mimmmi men, vi känner ju alla, och alla vet ju vilka vi är, så fy i helvete, det ägde! Jag hade en jätte trevlig kväll! GUD VAD KUL DET VAR ATT TRÄFFA TESSANW, SOM JAG SAKNAT MIN BARTENDER COMPADRE!
nu kom jag precis hem från fiket lagom rund om fötterna och mysig. Boll är nog vad min kroppsform kan se ut som, även om man inte kan tro det så är inte den parralellen svår att dra just nu. Fy fan vad jag stavar dåligt...
Inom en otroligt snar framtid ska jag och mor min åka och shoppa, till mitt liv nummer 2, stallet! Så, efter det ska jag ta och bege m mig dit också och hjälpa Trisan och väcka liv i Ellan innan jag beslutar mig för vad jag har lust att göra ikväll, känner att ännu ett alkoholintag skulle sitta förjävla fint! puss på er så visar jag vad jag mer shoppat senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0