igår kväll

gjorde jag ett tapert försök att gå från svarthårig till ljusbrun. Det slutade med 2 blonderingar (på en gång), en askblond toning och en brun hårfärg och ändå.. ÄNDÅ är jag rödhårig! Ja det kanske inte är så farligt egentligen, men jag har nog insett att ska man ljusa upp håret.. Då ska man vara ruggigt blond, eller gå till frisören!
Ögonbrynen färgade jag också och lyckades med! Mörkare då självklart! Efter det blev klockan c:a 12 och min sockerkick höll i sig (efter att äta GI:rivstart och igår bara ätit frukost och 1 äpple kan man säga att energin var i överflöd!) Så.. Jag somnade, vaknade, somnade och vaknade, tills Morgan Freeman filmen började. Och efter den, självklart kunde jag inte somna.. Så, 5 timmars sömn fick jag igår, grattis lina!
före                          efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0