detta händer ju inte?

jag fattar inte att allt nästan alltid ska häna just mig. Som om jag inte redan hade 100 problem? Gud (om han nu finns) lyckas visst alltid hitta till min adress.. Vad ska man säga. Toppe hade tandläkar besök idag. Jag var olyckligtvis inte med, vilket jag verkligen ångrar nu i efterhand. Allt gick jätte bra, jag har utan tvekan världens snällaste häst.. Men.. Han är inte så ung som vi trodde att han var, vilket förklarar lite av allt... Topas ska enligt hans pass vara född 1994, dvs vara 17 år gammal. Min häst är mellan 20-22 år gammal.. Jag förstår att de som inte vet mina framtidsplaner tänker "och?" Men ni andra ni fattar grejjen med massa annat som jag inte tänker gå in på.. Jag är helt knäckt! .. min lilla älsklings bebis<3




























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0