15.09.10

fiick lön idag!! Min första stora lön i helva mitt liv! Kan knappt tro det, 17 f u c k i n g 000:- rätt i fickan efter skatt! Hur sjukt awesome är inte det? Vad är då mitt problem? Jo.. Jag hittar inte mitt bankkort! Hur sjukt är det inte? Det händer ju bara inte? HUR FAN LYCKAS JAG?! Ja, fråga mig inte .. jag bara lyckas!
Kom hem för c:a en timme sen och har gjort matlåda, packat inför morgondagen och precis slängt i mig min middag.. Kvarg & köttbullar. Så sjukt god blandning, men, wtf gör man inte när man inte får tag i mat? haha vilken krigare..  Allt för lite gi och koll på kilorna man har på kroppen ja, jag börjar bli något över fixerad.
Så nu har jag alltså varit i stallet, och snart ska jag bege mig emot min säng och det jag ska börja göra varje dag
100 situps & minst 20 rygglyft. Nu jävlar ska hållningen bli bättre igen! Kände att de behövdes efter gårdagens ridpass haha. Så, see you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0