07.09.2010

har haft en sjukt lång dag på jobbet. Kallsvettats hela dagen, slitit som ett as och blivit terroriserad via sms, ja, en vanlig dag på jobbet (?) Håller på att bli sjuk igen känner jag, red inte ens idag. Så.. I morgon blir det jobb fram till frukost och läkarbesök där efter och sedan får vi se om jag drar tillbaka mot jobbet, man kan ju försöka va.

Jag lovar att BARA för att jag väntat med att gå till doktorn (jag hatar att gå till doktorn) så kommer jag vara "helt frisk" man skulle må då va..

Vet ni va? man sover sig frisk, och jag sover för lite pga att jag sitter för mycket vi datorn. Så det blir 3 korta inlägg till, sen lägger jag mig i soffan. puss på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0