work weekend 1

har haft en galet rolig helg, men allt bra brukar ha sitt slut även det med. På 2 dagar har jag jobbat hela 32 timmar. Så nu förstår jag varför jag är så trött som jag faktiskt är. Jag är helt slut. När jag kom hem i fredags trodde jag aldrig att jag skulle klara av lördagen då min fötter var lika svullna som 20 feta kanelbullar! Helt sjukt var det! Men, jag fixade det mer än galant!
I fredags började jag på en ny avdelning på åhléns som heter cross docking där vi går, heeeeela dagarna och packar kartonger. Jag trodde det skulle vara rena helvetet, men det är verkligen sjukt roligt. Det är verkligen träning under arbetstid, vilket passar mig perfekt! Och grabbarna vi jobbar med, de är mer än sjukt roliga! Efter det hann jag bara hem och duscha och slänga mig in i bilen till nästa jobb - Stockholm beer & whiskey, som jag längtat!
Både på fredagen och lördagen samt samma dagar nästa vecka jobbar jag där på jämtlands bryggeri. Ett bryggeri med färsköl. Vi har allt! Ale, ljus, mörkt och mellan lager. Helt perfekt och sjukt god öl! Och ensam tjej med 4 gubbar, ja ni kan tänka er, jag har drömläget för att visa vad jag går för! Helt suveränt! Och slutet på igår kväll var nog höjdpunkten på hela helgen! Så man kan säga att jag är otroligt nyfiken på näste helg, och läängtar!
Och nästa helg är det dags igen så, nu blir dte till att ta det lilla lugna. Har redan varit i stallet, ska snart handla med mamma och.. sooooova & svulla, ja, super mys helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0