try to hang with me

Vilken bakis dag jag har haft. Är helt sinnessjukt att jag överlevde dagen på jobbet. Okej folket, att dricka på en söndag är fan inte okej! INTE ens i rimliga vänner. Nej, vad då alkis varning (?) Fan vad illa det här låter över huvudtaget... Jaja. Efter jobbet bar det direkt av till sol akuten där jag somnade stenhårt och öväntat nog.. vaknade av mina egna snarkningar. Det är mindre än en månad kvar tills jag får veta hur det blir med mina andnings problem. Jag tror nog ingen kan fatta den lyckan och friheten jag känner!! Det är helt sjukt vad jag längtar, jag längtar mer efter dte än min egen födelsedag. Så, it's a big thing!
Kom precis innanför dörren har har stenhår ångest för att jag delvis kommer se ut som en tomat i morgon, jag har gjort av med alldeles för mycket pengar på alldeles för kort tid, jag har inte tränat på evigheter och min syster har gjort våfflor! Lid med mig? Nej, tänkte väl det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0