tisdag tisdag tisdag

Tror ni ärligt att min tisdag blir som planerat? Nej, den blev lååångt i från som planerat. Eller nästan långt ifrån iaf.
Det var en seg dag på jobbet idag, vilket är standard på tisdagar måste jag nog säga. Jag glömde mitt instämplings kort, jag åt lite godis på rasten och vi var klara med allt jobb klockan 1 när vi slutar 4, dvs, en massa dö tid som är det värsta som finns i hela vida världen! Fick då också veta att jag blir arbetslös den 29:de oktober, dvs.. Dags att börja plugga körkort! Så nästa vecka ska jag på arbetsintervju på Carlsberg och efter det ska jag planera in min bartenderkurs! Äntligen! Som jag längtat!
Efter jobbet bar det av mot enskede och hämta lille syster från skolan, sen till maxi och stor handla och fortsätta raka vägen med donken mat i magen mot stallet. Dvs, inget solarium för mig idag. I stallet var det lasta hästar, borsta världens skitigaste häst och bli hästvakt som gällde!
Nu är jag äntligen hemma, luktar skit och dynamit, är minst lika trött som i morse! Så vad händer i morgon? Det blir sola efter jobbet, mys i stallet och lite förberedelser inför dagen efter och en helg som kommer bli sjukt awesome! Vad säger vi om de? Gillar't!
Snart blir det cougar town, sofis mode men nu.. Desperet housewifes! PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0