tisdag kväll + onsdag

blir det filmmys med Elin, dear John kan man aldrig se för mycket av, även om den lilla ärtan har tjuvstartat.. Sen ska jag slänga i mig en otroligt sen och efterlängtad lunch och efter det ska jag ner med mammi till stallet och pussa på min prins. Efter det blir det dusch och förhoppningsvis herrbesök..
I morgon blir en fixar dag. Mycket att göra och ingen katt att köra.. Ja ofyndigt av mig, min humor är sämst när jag är speedad! Jaja, i morgon ska jag sola, fixa naglar och köpa skor och byxor till jobbet i helgen, självklart ska jag ner till stallet också och efter det blir det troligen en mindre utgång med Firran för att fira oss två tillsammans. Som en mysig tjuvstart sådär, men det får vi se i morgon. Nu väntar mission possible! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0