take your life with cocaine

är heeeeelt död! Men imorgon, imorgon är det ÄNTLIGEN helg! (som om jag ehöver helg, jag behöver jobb?!)
Morgonen örjade tidigt för att R skulle upp. 05:20 för att vara exakt. Sen somnade om jag till 07.. trodde jag och vaknade upp igen lagom till 07:30 då jag skulle hemifrån! duktig idiot måste jag säga. Det är då tur att dte finns mammor med körkort, ett otroligt stort tack!

Sen bar det av med Trisan & Tessan till stavskliniken där det blev småshopping och issa blev av med en vargtand. Trodde jag skulle slippa se sådant, men icke. Fan, jag kan bli kirurg. Nu är jag härdad! Så, the rest othe day, i will be home.. Ska få tillaka mitt hår, kanske färga till det så man är snygg inför i morgon, sola idag igen? Eller bara städa mitt rum och plugga lite mer körkorts teori innan det bär av till det andra livet i stallet? Ja varför inte, spotify, nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0