sophia hemmet, i'm back!

Nu har jag äntligen kommit hem men inte för att stanna en längre tid. Nu ska räkningar betalas (vuxen poäng till mig) och sen ska jag ned till stallet och ta mig en sväng runt kvarteret och ha lite kvalitetstid med min älskling, om han orkar.
Var som sagt på sophiahemmet idag för undersökning som resulterade i att ja.. Det blir operation! Så just nu står jag på reservlista och om jag inte får tid nu till veckan eller nästa blir det operation till februari efter canarie resan! Det är är halsmandlarna som ska bort och så ska polyperna skrapas bort. Jag både längtar och längtar inte. Mitt mål att inte bli nedsöv/opererad innan 50 års ålder verkar med andra ord vara helt kört. Men å andra sidan kommer folk kunna sova i samma rum som mig utan hörselskydd, det är ju alltid något?
Efter det bar det av till SKHLM centrum med mamma där vi år otroligt god grekisk mat på en av resturangerna, vad resturangen heter kommer jag inte ihåg, men det är något jag verkligen kan rekommendera! Vi åkte också dit för lite tröstshoppning, och.. som jag shoppat! Gjorde ett riktigt kap och några andra fin fina fynd! Är otroligt nöjd! Gud vad jag inte vill bli opererad..
Bilder kommer lite senare! Nu ska jag tjäna in mina vuxenpoäng innan datorn laddar ur, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0