snöstorm!

Nu har jag irrat runt i detta väder på buss-till stallet-promenad till konsum-buss-hämtapengar-buss-hämta varorna-buss-promenad i detta rent ut sagt SKIT väder! Jag gick hemifrån 11 i dag och kom precis innanför dörren. Får se det hela som ett träningspass? Kan ju säga att det blev en riktig powerwalk på slutet! Gud var arg jag var!
ikväll är det tv tisdag BIG time, i kväll ska jag varken missa desperate housewifes eller Cougar town, det finns inget i denna värld som kan hindra mig från detta! Det ska ni veta! Det finns inget som kan få mig att lämna mitt hus mer idag... Bortsett från att överraska pappa med att om 5 minuter gå ut och skotta. MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0