sista dagen som arbetslös

Ja dagen blev (självklart) inte alls som jag tänkt mig, själv är jag inte ett dugg förvånad men, vad ska man säga haha, typiskt mig.

Jag vaknade alldeles för tidigt, klockan 8 för att avar exakt. Då bar det av i buller och brak till vh för att hämta medicin, köpa frukost till elin och sola. Av de tre lyckades jag genomföra två, smart som jag är lyckades jag lämna mitt legg hemma. braaaa lina!

Så var det hem och skotta och laga soppa till mig och elin som redan fanns hemma, inte alls ovärt att åka bort inna frukost? inte ett dugg! Efter det satte jag ingång att stäa rummet och det blev SÅ fint, nu vill till och med jag vara i det. Jag älskar det, nu ska dte bara göras om och städas garderob, men.. Det blir en annan dag!

Efter några timmars arbete och en snabbdusch kom Lisa förbi på sne lunch och en jätte härlig stund! Var länge sedan vi sågs! Jag har verkligen saknat henne! Efter dte bar det av till stallet och toppis för det vanliga och en lite promenix, man blir varm i hela hjärtat när man ser ögonen lysa igen, jag skulle göra vad som helst för att få se de hela dagarna!

Så, vad missade jag att göra som jag verkligen ville göra?
* fixa musik på min mobil
* träffa ...
* träna
* fixa min spotyfi

.. men! Jag ska avsluta kvällen med navy cis och yttligare några inlägg! Och det andra får jag fixa till en annan dag, imorgon till exempel. Ses snart, nu är det tv dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0