ny duschad och klarrrr

Fan vad man kan känna sig lite fräsch av att ta en varm och skön dusch. Det var mer än jag behövde idag. Jävla missförstånd och puckade människor (jag ikluderad) blä! Börjar bli dags att dra sig emot rummet, göra sig mer redo inför morgondagen och som småningom sova. Dagen börjar tidigt i morgon.


Dagen börjar med att jag och mamma skjutsar Elin till skolan. Där efter ska vi ta en fika i stan och efter dte väntar ett mycket efterlängtat läkarbesök (äntligen säger jag bara) och i samma veva ska ett nytt läkarbesök bokas, eller antagligen 2 rättaresagt. Efter det blir det shopping, kläder, hästmat och skor! Och efter det ska jag införskaffa mig en internet bank. Och så klart ska jag ned till stallet oc efter det eventuellt träffa firran (har inte pratat med henne än) och efter det börja småpacka inför onsdaaaaag! Känner mig så otroligt vuxen.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0