nails do die

Vilken jävla dag jag har haft. Vaknade av att telefonen ringde i 190 och att jag hade försovigt mig grovt.. Så bar det av emot Bromma och sedan sickla för en snabbfika på waynes och shopping - jag har äntligen hittat min jacka! Det blev årets boomerang som jag är otroligt nöjd med och är påväg hit just nu.

På waynes blev det en pepperkakslatte som var otroligt god, den kan jag mer än rekommendera till alla de som är lika tokig i pepparkakor som jag! Snuckigt gott, snuskigt gott helt enkelt! Började med min sopp diet idag, har varit riktigt duktig och har t o m inte ätit kött i båda målen, way to go lina!  Det vore själva fan om man inte började rasa nu.. Då ger jag upp!

Fick precis ett samtal från Vicky på älvsjömässan och imorgon blir dte jobb för min del. Skönt med lite extra pengar! Vet dock inte när jag slutar bara när jag börjar. 10:30 börjar jag! Så.. Det blir en lugn fredagkväll för min del, med familjen eller med andra ord. Kom och fika hos mig imrn!!!

Det är planerna so far, får se hur länge jag lyckas hålla på dem.. Anyway, nu ska jag vidare, see you lateeeeer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0